*Yaz stajı yapacak öğrencilerin imza onaylarını 7 Haziran 2024 Cuma gününe kadar tamamlamış olmaları gerekmektedir. Staj yapacağınız kurumun ıslak imza talep edip etmediğini öğrenmeniz önem taşımaktadır. Islak imza onayları Pazartesi ve Perşembe günleri 12.00-13.00 saatleri arasında komisyon üyeleri Araş. Gör. Asude ELKOCA KADAN ya da Araş. Gör. Sinem BECERİK ALTINDİŞ tarafından yapılacak olup, tüm evrakların (S1-S2-S3-S4-S5-nüfus cüzdanı fotokopisi-müstehaklık belgesi) ve bilgilerin eksiksiz olması gerekmektedir (S2 evrakı 3tane olmalıdır.)
*Islak imza talep etmeyen kurumlarda staj yapacak öğrencilerin tüm evraklarını (S1-S2-S3- S4-S5-nüfus cüzdanı fotokopisi-müstehaklık belgesi) eksiksiz bir şekilde doldurarak Araş. Gör. Asude Elkoca Kadan’a e-mail yoluyla (asude.elkoca@btu.edu.tr) iletilmesi gerekmektedir.
*Staj başvuru belgeleri ve akış şeması bölüm web sayfası- Staj Esasları başlığı altında yer almakta olup https://mtf.btu.edu.tr/tr/sehir/sayfa/detay/2543/staj-esaslari linkinden ulaşılabilmektir. Staj evrakları sadece bu linkten indirilmelidir!
*Staj başlangıcı 24 Haziran 2024 tarihinden itibaren planlanabilmektedir. 2021 yılı ve sonrası girişli öğrenciler için staj süresi 30 iş günüdür. Hazırlanacak staj evraklarının bu bilgiye göre düzenlenmesi gerekmektedir. Pazar günü ve resmi tatil günlerinde (15 Temmuz ve 30 Ağustos) staj yapılamaz. Bu günlerde veya cumartesi günü mesai yapılan işyerlerinden alınan onaylı Tatil Günü Çalışma Belgesinin bölüm staj komisyonuna sunulması gerekmektedir.
* Öğrencinin, stajlarından en az birini kamu kurum/kuruluşunda (a1) ve en az bir stajını da bölüm tarafından belirlenen şartları taşıyan bir planlama bürosunda (a2) olmak üzere iki staj yapması zorunludur. Staj yapılacak büronun (a2) en az beş 5 yıllık şehir planlama deneyimi içinde olduğunu (diploma, ruhsat, websitesi görüntüsü vb.) ve büroda şehir plancısı çalıştığını gösteren belgenin komisyona sunulması gerekmektedir. Stajların hangi sırada yapılacağı öğrencilerin seçimine bırakılmaktadır. OBS üzerinden hangi stajı yapmanız gerektiğini kodu ile birlikte kontrol ederek yazmanız gerekmektedir.
* Islak imza talep eden kurumlar için SGK giriş evrakı (S2) en erken 10 gün en geç 1 hafta içinde elden teslim alınmalıdır. Bu süreçten öğrenci sorumludur!
*Staj defteri dijital formatta teslim alınacak olup konu ile ilgili tüm detaylar ve duyurular
bölüm web sitesi’nde yapılacaktır.