Değerli Öğrencilerimiz,
Staj yeri ön başvurularınız Staj Komisyonunca değerlendirilmiştir. Sonuçlara ilişkin aşağıdaki duyuruları okuyunuz.
Tüm listelere (4 liste) aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://depo.btu.edu.tr/img/duyurular//1744810615_8299f5f38128384f288a.pdf
Liste 1'de yer alan öğrencilerin aşağıdaki belgeleri belirtilen tarihlerde ve ofis saatlerinde öğretim üyelerine teslim etmeleri beklenmektedir. Teslim edilmesi beklenen belgeler aşağıda belirtilmiştir. Teslimin aşağıda belirtilen sıra ile sunum dosyası içinde (toplam 7 sayfa) yapılması beklenmektedir.
Teslim tarihleri: 21 Nisan-2 Mayıs 2025
1. Staj Bilgi Formu (S2) (3 nüsha işyeri onaylı, her biri ıslak imzalı ve fotoğraflı)
2. İşsizlik Fonu Katkı Belgesi (İşyerinden)
3. Öğrenci Staj Taahhütnamesi Formu (S3)
4. Müstehaklık Belgesi (E-devlet üzerinden alınabilir)
5. Kimlik Fotokopisi (1 nüsha)
6. Staj Takvimi (30 iş günü aşağıdaki linkteki takvimde işaretlenmelidir) (Akademik takvime göre Bahar Dönemi derslerin ve sınavların bitimi ile Güz Dönemi derslerin başlangıcı arasında olacak şekilde tarihler belirlenmelidir. Resmî tatillere dikkat edilmelidir.)
https://depo.btu.edu.tr/img/duyurular//1744810593_cf23ceaf6c25654bbc7e.pdf
7. Tatil Günü Çalışma Belgesi (Gerekli olduğunda) (İşyerinden)
Gerekli belgelere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
https://idari.btu.edu.tr/tr/oidb/sayfa/detay/4774/staj-i
Teslim tarihleri ve ofis saatleri:
Dr. Öğr. Üyesi Saliha Aslan (Liste 1'e göre 1-38 arası teslim alınacaktır)
Pazartesi günleri 11.00-12.00 (Ofis 454)
Dr. Öğr. Üyesi Fatma Cesur (Liste 1'e göre 39-76 arası teslim alınacaktır)
Salı günleri 12.00-13.00 (Ofis 432-C)
Araş. Gör. Cansu Özelmacı (Liste 1'e göre 77-112 arası teslim alınacaktır)
Pazartesi günleri 12.00-13.00 (Ofis 432-C)
Listelere ilişkin açıklamalar:
Liste 1. Staj yeri önerisi uygun görülmüştür.
Liste 2. Stajda (şantiye/ofis) öğrencinin hangi süreçlere dahil olacağı anlaşılamamıştır. Staj yeri tanıtım belgesinde detaylı bilgi verilmesi gerekmektedir. (Notlar 2. Maddeye bakınız).
Liste 3. Yeniden staj yeri önerilmelidir. (Notlar 2. Maddeye bakınız).
Liste 4. Staj yerinin kesinleştirilmesi beklenmektedir
Liste 1 için yukarıda teslim edilmesi gereken belgeler belirtilmiştir. Liste 2 ve Liste 3'de yer alan öğrencilerin S1 Staj Yeri Uygunluk Formu ve Staj Yeri Tanıtım Belgesi’ni en geç 25 Nisan 2025 tarihine kadar Araş. Gör. Cansu Özelmacı’ya cansu.ozelmaci@btu.edu.tr adresine e-posta ile iletmesi beklenmektedir. Liste 4'de yer alan öğrencilerin staj yerinden kabul aldıklarını 25 Nisan'a kadar Araş. Gör. Cansu Özelmacı’ya bilgi vermesi gerekmektedir.
Notlar
1. S1 Staj Yeri Uygunluk Formu ve Staj Yeri Tanıtım Belgesini tek pdf olarak iletiniz. Staj türünü (Ofis/Şantiye) mutlaka belirtiniz.
2. Staj mülakatlarında başarılı olabilmeniz için, şantiye stajında, temel, kaba inşaat ve ince inşaat işlerine ilişkin farklı kalemleri göreceğinizden emin olunuz. Büro stajında ise, devam eden mimari proje işlerinde çizim, modelleme ve tasarım süreçlerine dahil olacağınızdan emin olunuz.
3. Teslim yaptığı halde listede olmayanlar belgelerini yeniden en geç 17 Nisan 2025'e kadar iletmelidir.
4. Listelerde staj türü bilgisi sizin önerdiğiniz şekilde belirtilmemişse, staj türünü ve içeriğini detaylı açıklayarak ve belgenizi yeniden düzenleyerek en geç 17 Nisan 2025'e kadar iletmeniz gerekmektedir.
5. S1 Staj Yeri Uygunluk Formunda staj türü (ofis/şantiye) ve öğrenci numarası açık bir şekilde yazılmalıdır.
6. Teslim tarihlerine dikkat edilmesi önem arz etmektedir. Belirtilen tarihler dışında evrak teslimleri ve başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
7. İsteğe bağlı staj başvurusunda bulunan öğrencilerin öğretim üyeleri ile ofis saatlerinde ayrıca iletişime geçmesi beklenmektedir.
Staj Komisyonu